divendres, 25 d’abril del 2008

BENVINGUTS A LA NOVA DIMENSIÓ DEL CPD

Hola a tots.
Des de hui posem al vostre abast aquest Blog per tal que, a través d’ell, estiguem comunicats i puguem informar-nos i intercanviar moltes coses que trobe seran sempre interessants pel Col·lectiu.
Així mateix, també queda obert als que no dedicant-se directament a aquesta apassionant professió, senten inquietuds o interés pel doblatge en la seua mes àmplia dimensió.
Vull donar les gràcies especialment a Marta Ortells que ha sigut qui ens ho va proposar fa ara una setmana.
Espere que vos agrade i l’utilitzeu.
Gràcies.
Carles Sanchis

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Fins ara no li he trobat el punt als blogs. Espere canviar d'opinió. La inciativa és bona si som capaços de mantindre'l viu. Ja vorem.
Una abraçada a tots/totes.

CLEMENTE LÓPEZ ha dit...

Tots haurem de fer l'esforç per mantindre la comunicació entre nosaltres, per la professió i pel Col.lectiu. Tota iniciativa és bona... però com diu Sergio, ja vorem!

Clara ha dit...

La idea em sembla genial! És una manera més de seguir avançant. Precisament l'altre dia comentàvem a classe que hui dia hi ha moltes més opcions per aprofitar en aquesta professió que fa anys. En gran part és així gràcies al Cpd. Avant! Per aprendre, millorar i mantindre la il·lussió cada dia.

Una alumna de doblatge.

home1 ha dit...

salutacions i la meua enhora bona a Carles. eres un "currant"

Anònim ha dit...

Hola, m'alegra que la meua proposta t'agradara, Carles.

Jo crec que podríeu penjar informació ací que no consta a la vostra web:
-agenda d'activitats
-premis
-notícies d'interés sobre el sector
-enllaços a altres associacions o portals professionals
-articles del butlletí electrònic CAL·LÍOPE, etc.


El bloc vos donarà més visibilitat i vos permetrà comunicar-vos amb facilitat entre vosaltres i amb altres.

Salutacions i sort!

Marta

Anònim ha dit...

Salutacions, vuig entrar a aprendre doblatge ¿algú em podría orientar en algún lloc on donen clases? jo havía mirat a AC Estudis ¿algú que aixca estat estudian açí em pot contar la seua experiencia?

Gracies, un fort abraç a tots/es.
Adeu

magotony[arroba]gmail.com

Anònim ha dit...

Salutacions, vuig entrar a aprendre doblatge ¿algú em podría orientar en algún lloc on donen clases? jo havía mirat a AC Estudis ¿algú que aixca estat estudian açí em pot contar la seua experiencia?

Gracies, un fort abraç a tots/es.
Adeu

magotony[arroba]gmail.com

Anònim ha dit...

Hola, jo hi vaig fer dos anys de curs de doblatge a A.C. i si eres de València crec que es l'únic estudi que fa cursos d'aquest tipus. Es tot l'any i el preu es raonable. Si t'agrada el doblatge fes-ho. Tot i que he de dir-te que la faena està prou malament.
El director del curs, es un dels millors dobladors de la professió; per no dir el millor.